Monday, December 7, 2009

陈信宏。五月天。

It was Ashin's birthday yesterday!
6th of Dec.
And, he UPDATED HIS BLOG at 5 in the morning!!
WHY I SLEPT SO EARLY THAT NIGHT!
I should have stayed up late!
I should have known that he would update his blog.
I should have be more crazy and should have understood him better!
Why I was so so tired that night!!

:(

Anyhow,
From his blog,
he says that : " 我的生日願望是,希望每個知道我名字的人,不管你在何方,過著什麼樣的生活,都能健康快樂。活著,其實很好,再吃一顆蘋果 "~
认识陈信宏的大家,
要好好地。
健康快乐。
不管你是在哪一个角落,
過著什麼樣的生活,
都能健康快樂。

很喜欢他说的。

没有在家的我,
没有在马来西亚五迷的我,
会好好的。
健康的。
阿信,
你也要健康快乐。
我真的很想念你。







阿信,
五月天,
五迷~
谢谢你们带给我块2年的疯狂。
这两年,
不一样了。
有了不一样的目标。
读书,有时为了要见五月天,而努力。

也许,
过了几年,
目标不一样了。

可是,
为了你们而努力的日子。
永远永远不会忘记。

也许,
过了很多年,
不在疯狂的追五月天,
可是,
我会答应我自己,
会爱五月天很久很久。

应为,
是你们带给我很多的快乐。

五月天的音乐,
阿信的词~
我很爱。
会爱很久。

3 comments:

gwen said...

hey lili.
you are seriously good in editing picture wey. the pic that you combined you n ashin looks damn real. tot he was just standing beside you. lol =) happy belated bday to your DEAREST ASHIN!! hahaah

Fong Kean Min said...

stranger passing by~
i love this post!they gave me tons of energy too,i love ashin,i love mayday!!

Fei Fang said...

walau...tyl!!!
fake lo....
i admire u, but more admire Ashin!!
hahaha... =)
Ashin万岁!!!