Sunday, October 12, 2008

MayDay at 2 am &不特别的我


年轻就要对味

Born to LOVE! one of my fav mvs.
Jump~
this is the album which i really know mayday and met them~
heheehe~
those are the pics when i was watching mayday's replay of mvs at 2am in the morning.
i didn't switch on my lights.
and, enjoyed myself while watching all the MVs.
I always wait for their songs when i am in the car and turning on MY FM.
when here their songs,
it will make my day!
:)

The list of MV
纯真
年轻就要对味
时光机
香水
知足
我又初恋了
为爱而生
倔强
牙关
离开地球表面
一次看来那么多的MV.
很开心。
因为,
很少会听到电视上谈五月天的东西。。
听到了从地下乐团,到了主团,
变成了五月天,
有了今天的成绩。

我阿。。
其实,
还蛮奇怪的。。
我就不喜欢和大家一样的。
别人有了那东西,
我就不会想和他人一样。
只想和别人不一样。。
这是自私吗?
不是吧。。
只是不喜欢和别人有一样的东西。
可是,
认识了
五月天。。
真的太多人封他们为“神” 了。。
这时,
我也跟他们一样了。。
他们,
真的太有魅力了。。
让我们的生活添了更多更多的色彩。。
感谢
五月天。
加上,
我最爱阿信。。
再说,
阿信阿?
太多人很爱他勒~
那我也很喜欢他阿。。
那又怎样?
变成了不特别的我。。
可是,
阿信就是那么那么的特别
五月天就是那么那么的特别
有时,阿信就会让我们都迷失了自己!
=)

8 comments:

wei12 said...

ahahaha...nice le ~~

okok we share Ashin & Mayday lo...@___@

=YeongLi= said...

HHAHHAHA.
yes yes!
must share!
lol~!
take care wei~
you guys always make my day too

jane said...

ya lah Dear...
Very Nice TV show..
Then we all must 2gether share
Ashin & Mayday
B'coz Ashin & Mayday is we all
Super Star and Super Band
Love 2gether ~~
Take Care ^^

=YeongLi= said...

ahhahah!
jane!
lol~
super band and super star~
ahhaha!!

ok!
take care~
love you guys !

vcwanyi said...

ah~那个我有看呀~
太感动了,一次过看了那么多五月天的MV~尤其是阿信,帅哦~
我们都说好,一辈子,爱五月天

=YeongLi= said...

yes lor~
can watch up to 10 mvs in one shot!
=)
yeaa.
一辈子,爱五月天

Anonymous said...

一輩子 愛五月天!!!
5555555!!!

Joanna said...

wah!!
usually u switch off the light when u are watching tv?~! hahaha!
so romantic ar?!
hahaha!!!
MAYDAY ROCKS!
^^